Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg under juni 2012

Av Alexia - 18 juni 2012 17:07

har sjuk jävla ångest över att jag bara rasar i vikt, vill upp till mina kilon jag hade för ngr månader sen men nu vet jag fan inte vad som har hänt.
Ställde mig på vågen hos min far för ca 2 veckor sen och såg att jag hade gått ner till 51kg och fick sjuk ångest och idag när jag ställde mig på vågen då alla kläder blivit förstora så stod vågen på 49 Gahhh, jag vill upp i vikt dvs minst 8 kg plus sen börjar jag bli nöjd då jag hatar att vara för smal vilket jag själv tycker jag är nu.

Gick in i sovrummet för att hämta kläder då jag skulle in och duscha innan Sara kommer hit med bebis, hörde kattfan spy och jag hatar verkligen spya eller ljudet av att någon spyr.
Hämtade papper för att jag skulle torka upp det och kom iaf in på toa för att kasta pappret i toastolen, stängde locket snabbt ifall spyan skulle synas.
Hann inte merän spola ner det förrän min spya flyger rakt ut över toastolen och jag kan lova att spy rödbetssallad inte är en hit *blää* 

OBS.....har INTE ätstörningar

Fick skura toan och torka spya än en gång och kan lova att det var merän katten fick upp vilket äcklar mig sjukt mycket även om det kommer från mig, kände mig sjukt äcklig efteråt så hoppade in i en riktigt varm dusch och borstade tänderna tre gånger men tanken på händelsen finns kvar :(

Jag tycker inte om min katt idag!!!!!

 

Av Alexia - 18 juni 2012 07:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexia - 13 juni 2012 11:18

Älsklingen stack till osby runt 07.30 imorse för han skulle till jobbcoachen och runt 10.00 kom jag på att jag skulle ringa Ulrica för att kolla priser om piercing vilket slutade med att jag satt hos henne ca 20 minuter senare med nålen genom naveln :)

Hörde om andra piercing-priser och i slutet av månaden är det älsklingens tur om jag får bostadsbidraget vilket jag tror så får han en piercing av mig på valfritt ställe ;)


Nu är jag hemma och på älskling lät det som han blev lite avis för att jag varit där nere utan honom hihi men så är det när man inte är hemma hahaha.

Funderar på om jag ska lägga mig o vila en stund för att sen sticka ut med hunden och kasta lite pinne med henne i stattena-parken så hon får springa av sig lite, annars laddar jag för när Devon ska komma hem då det blir en massa mys, flottig mat och film som jag får välja :P

Uppdaterar kanske senare dvs innan jag sätter luren på ljudlös och stänger av datorn för ikväll vill jag bara ha en massa mys med älsklingen *grrr* 

Puss 

Av Alexia - 4 juni 2012 22:39

men här har ni en låt och en musikvideo som får en att le lite iaf ;)



hahahaha, så jävla klockren är den och sen ett videoklipp som också är så bra kommer här nedanför....



Älskar denna scenen men fråga mig inte varför ;) 

Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards