Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg under januari 2013

Av Alexia - 31 januari 2013 14:52

ignorera inte tecken på att någon mår dåligt!

Av Alexia - 31 januari 2013 14:26

morgonen började med att kärringjäveln från försäkringskassan ringde och sa att jag blev nekad pengar en gång till och jag blev irriterad och förklarade för henne att jag inte ville att hon ringde mig då jag inte hade något att säga till henne utan ville prata med en vettig människa och det var inte hon utan hennes kollega.
Hon blev sur och förklarade för mig att dom överväger att neka det pga att dom fått in papper där det stod att jag var arbetssökande men sen hade det kommit in papper och läkarintyg från min läkare att jag var sjukskriven och jag förklarade för henne att under den perioden visste jag inte om sjukskrivningen skulle fortlöpa då jag inte fått hem papper från läkaren och har jag inget papper på det så kan jag inte skriva att jag är sjukskriven.

Hon förklarade då att papper hade kommit in från både mig och läkaren och att dom stämde för allt var ifyllt rätt men i nästa sekund var det inte det vilket ledde till att jag bara blev mer irriterad och vi började tjafsa och jag kunde inte hålla käften så jag menade på att det inte är så jävla konstigt att ungdomar blir kriminella när dom har med sådana pucko att göra som henne och helt plötsligt var inget av detta hennes fel även om det var hon som nekat mig pengar.

Betala hyra, elen och ha mat på bordet var inget hon kunde stå för då jag är helt säker på att det är hennes man som står för allt det där, dvs hon var en riktig bitterfi**a.
Är det inte hennes man som betalar allt detta till henne så är hon nog fan bitter för hon inte fått något på ett bra tag vilket brukar leda till irritation hahaha, stackars tant.

Förutom detta negativa så finns där ju lite positiva saker och det är att jag bara behöver testa paniken en gång och inte tusen och snart börjar kbt-behandlingen för paniken så jag kan komma på fötter igen :)
Jag längtar som satan till detta sätter igång!

Nu blir det att ta det lugnt och fram med dammsugaren om en stund :)


Ha det bra allihopa

Av Alexia - 28 januari 2013 01:39

att frigöra mig från mina handbojor och bli redo att ta emot allt som livet kastar på mig?


frågan kommer nog alltid att finnas där liksom många andra frågor utan något konkret svar.


Jag kan säga med handen på hjärtat att jag inte minns hur det är att leva ett normalt liv utan dom åtsittande handbojorna dvs panikångesten som har slitet mig i stycken under många år.
Allt blev värre 2008 och under den tiden när allt bara blev rena helvetet hade jag aldrig käntmig så kvävd som jag började göra då och det var när jag flyttade från södra skånetill Blekinge för att börja omoch börja leva "normalt" men allt blev tyvärr raka motsatsen.

Idag är det lite bättre men det är nog för att jag insåg att jag var tvungen att söka hjälp hos läkare och få medicin för att klara vardagen, jag är emot tabletter men påbörjade atarax som sedan bytades ut till tharalen och nu slutligen går jag på både tharalen och sertralin sen ett tag tillbaka.

När man väl börjar få rätt på saker och ting så dyker det bara upp annat som gör att man mår skit och jag kan lova att jag hade gärna bytat med just dig.


Jag hade gärna sluppit det jag går igenom nu med ångest och allt annat runt omkring, jag hade gärna sluppit magvärk, trötthet/dosighet, yrsel och mycket annat som jag får dras med dagligen numera.


Jag kan säga att jag är glad att Devon står ut med mitt gnällande med mera då jag känner mig sjukt jävla krävande när det gäller allt och då menar jag allt, jag känner mig krävande bara av att be om ett glas vatten.
Utan honom hade jag inte klarat mig ur detta då han varit till sjukt stor hjälp ett bra tag nu, jag gillar inte att be om hjälp men nu när det har varit som värst har han verkligen funnits där och ställt upp till max och jag kan säga att jag inte varit med om det från något ex innan.


Tack för du står ut Devon!!


Nu ska jag sluta gnälla här och byta om för att sen kasta mig i sängen och kolla tv så natti natti på er gott folk!


 

Av Alexia - 17 januari 2013 17:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexia - 13 januari 2013 18:56

kräver lösenord för att kunna läsas och vill du ha det så hör av dig till mig så fixar vi det ;)


 

Av Alexia - 13 januari 2013 18:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexia - 12 januari 2013 21:57

SÄKERT SEX = Dubbla gummi och Tasbasco......

Spricker det yttersta så känner tjejen det och spricker det innersta så känner killen det ;)

Av Alexia - 12 januari 2013 13:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards