Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Hur ska jag lyckas.....

Av Alexia - 28 januari 2013 01:39

att frigöra mig från mina handbojor och bli redo att ta emot allt som livet kastar på mig?


frågan kommer nog alltid att finnas där liksom många andra frågor utan något konkret svar.


Jag kan säga med handen på hjärtat att jag inte minns hur det är att leva ett normalt liv utan dom åtsittande handbojorna dvs panikångesten som har slitet mig i stycken under många år.
Allt blev värre 2008 och under den tiden när allt bara blev rena helvetet hade jag aldrig käntmig så kvävd som jag började göra då och det var när jag flyttade från södra skånetill Blekinge för att börja omoch börja leva "normalt" men allt blev tyvärr raka motsatsen.

Idag är det lite bättre men det är nog för att jag insåg att jag var tvungen att söka hjälp hos läkare och få medicin för att klara vardagen, jag är emot tabletter men påbörjade atarax som sedan bytades ut till tharalen och nu slutligen går jag på både tharalen och sertralin sen ett tag tillbaka.

När man väl börjar få rätt på saker och ting så dyker det bara upp annat som gör att man mår skit och jag kan lova att jag hade gärna bytat med just dig.


Jag hade gärna sluppit det jag går igenom nu med ångest och allt annat runt omkring, jag hade gärna sluppit magvärk, trötthet/dosighet, yrsel och mycket annat som jag får dras med dagligen numera.


Jag kan säga att jag är glad att Devon står ut med mitt gnällande med mera då jag känner mig sjukt jävla krävande när det gäller allt och då menar jag allt, jag känner mig krävande bara av att be om ett glas vatten.
Utan honom hade jag inte klarat mig ur detta då han varit till sjukt stor hjälp ett bra tag nu, jag gillar inte att be om hjälp men nu när det har varit som värst har han verkligen funnits där och ställt upp till max och jag kan säga att jag inte varit med om det från något ex innan.


Tack för du står ut Devon!!


Nu ska jag sluta gnälla här och byta om för att sen kasta mig i sängen och kolla tv så natti natti på er gott folk!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexia - 6 juni 2013 22:53

och jag kan lova at jag uppskattar livet merän mest nu, paniken har blivit bättre och nu behöver jag inte oroa mig för panikattacker gång på gång när jag minst anar det.Nu är jag mer sysselsatt om dagarna då jag har en del tider uppbokade på att göra...

Av Alexia - 8 april 2013 19:14

någon som redan ligger ner?Och nu menar jag ordagrannt.....Du har nog gett dig in i något du inte kommer ta dig ur på ett enkelt sätt, trodde inte det fanns sådana svin som dig men nu är det bevisat.Du ger dig på en person som står mig nära och säger...

Av Alexia - 3 april 2013 15:24

men har varit en aning tankspridd så har inte orkat uppdatera här!Livet går upp och ner och det har inte funnits några raka vägar den senaste tiden :(Vi gjorde en god gärning för ca 2 veckor sen iaf och det var att ta hand om 2 katter som är 9 månade...

Av Alexia - 10 mars 2013 13:05

så kom och fynda!Frakt tillkommer om varan ska skickas! 1)  2 paket: Löshår från Luxstyle 50 cm Du får ett komplett, professionellt hårförlängningskit som ligger i obruten förpackning.Färg: Mörkbrun #2Clips: 13 st Kvalité: 100% mänskligt, profess...

Av Alexia - 27 februari 2013 04:09

Då Fox *min katt* blivit jätte dålig på bara 3 dagar :( Från att ha varit pigg och sitt vanliga jag dvs kelen, pratig och gulligt jobbig så blev han tillbakadragen, tyst, svårt att kissa, äter inget men dricker pyttelite och får knappt behålla det u...

Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards