Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Vad fan ger dig rätten till att sparka.....

Av Alexia - 8 april 2013 19:14

någon som redan ligger ner?

Och nu menar jag ordagrannt.....

Du har nog gett dig in i något du inte kommer ta dig ur på ett enkelt sätt, trodde inte det fanns sådana svin som dig men nu är det bevisat.

Du ger dig på en person som står mig nära och säger vara bra vän med vederbörande men jag trodde inte att man misshandlade sina vänner och jag trodde fan inte att det fanns svin som ställer upp i vått och torrt som dessutom bara står och ser på utan att agera *vidigra människor*


Jag trodde ni hade mer vett och mer hjärna än så men nu är det ni som startat kriget och det kan ni ge er fan på.....hämnden är ljuv och ni kommer få slicka era sår kraftigt.

Äckliga idioter och ni ska kalla er vänner....dra åt helvete med er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexia - 6 juni 2013 22:53

och jag kan lova at jag uppskattar livet merän mest nu, paniken har blivit bättre och nu behöver jag inte oroa mig för panikattacker gång på gång när jag minst anar det.Nu är jag mer sysselsatt om dagarna då jag har en del tider uppbokade på att göra...

Av Alexia - 3 april 2013 15:24

men har varit en aning tankspridd så har inte orkat uppdatera här!Livet går upp och ner och det har inte funnits några raka vägar den senaste tiden :(Vi gjorde en god gärning för ca 2 veckor sen iaf och det var att ta hand om 2 katter som är 9 månade...

Av Alexia - 10 mars 2013 13:05

så kom och fynda!Frakt tillkommer om varan ska skickas! 1)  2 paket: Löshår från Luxstyle 50 cm Du får ett komplett, professionellt hårförlängningskit som ligger i obruten förpackning.Färg: Mörkbrun #2Clips: 13 st Kvalité: 100% mänskligt, profess...

Av Alexia - 27 februari 2013 04:09

Då Fox *min katt* blivit jätte dålig på bara 3 dagar :( Från att ha varit pigg och sitt vanliga jag dvs kelen, pratig och gulligt jobbig så blev han tillbakadragen, tyst, svårt att kissa, äter inget men dricker pyttelite och får knappt behålla det u...

Av Alexia - 25 februari 2013 22:28

har jag tagit mitt efterlängtade bad, det var det första badet efter operationen och jag kan säga att det var gött :)Innan har jag bara fått duscha och det är ju inte lika avslappnande!För övrigt har det varit en lugn dag och jag har mest legat och d...

Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards