Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Alexia - 19 september 2012 19:58

Hade sjuk huvudvärk igår och kände mig kass, kom hem och la mig i soffan och slocknade troligtvis pga mina Tharalen som jag tog innan läkaren i förrgår. :(

Var ju hos läkaren för att göra en skiktröntgen och jag kan lova att jag höll på att smälla av när dom kommer med en flaska och ber mig dricka upp 1 liter blandad kontrast på 1 timme och dessutom fördela det jämt och inte kissa något den sista kvarten.
Kom in på röntgen efter att ha druckit halva flaskan då det var vidrigt, fick resten av kontrasten via slang i armen och när hon sprutade in kontrasten blev jag varm i hela halsen samt från midjan och ner så det kändes som att jag kissade ner mig haha.
Var tvungen att kolla efter och sköterskan skrattade och fortsatte prata med mig, kan lova att det kändes som billig fylla.

När vi sen skulle cykla hem så fick Devon skjutsa mig då jag var groggig och han var inte mycket bättre så det var tur vi inte mötte någon på vägen som började snacka med oss.
Var en aning väck efter det och orkade inte mycket så det blev soffan...



Idag har varit en lugn dag och jag har sovit ut vilket jag planerade att göra imorgon med men chefen ringde och frågade om jag kunde jobba mellan 07.30 till ca 14.00 och jag svarade ju klart JA så ikväll blir det sängen när efterlyst slutar då jag ska upp mellan 05.00-05.30 för att slippa stressa och hinna med allt innan jag sticker.

Dagen idag har bestått av en massa slöande i soffan och så ser det ut nu med :)

Ligga i soffan och spela wordfeud efter bloggen är uppdaterad sen kolla efterlyst i sängen för att sen sova så man får några timmars sömn iaf ;)
Känner mig som en riktig bitterfitta då jag lagt mig i sängen för att sova för innan hade jag inga problem med att somna för att tv:n var igång men nu vill jag ha helt tyst i lägenheten och Devon kan knappt röra sig i sängen förrän jag börjar gnälla hahaha.

Nu blir det wordfeud sen sängen så natti natti gott folk!

 

Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards