Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Alexia - 3 oktober 2012 13:45

Folk tycker jag är konstig för att jag satt i juni månad och tjatade om att jag saknade hösten men nu är den ÄNTLIGEN KOMMEN och ingen är gladare än jag, det finns nog inget mysigare än att känna solen men samtidigt så tar dom kyliga vindarna över, trädens löv blir röda, gula och bruna, mörkret kommer tidigare och allt är så mysigt.

Hösten = Tända ljus, en bra bok, en kopp te och mysiga skumbad!!


Jag blir på riktigt bra humör under vinter-halvåret och gillar inte sommarvärmen så mycket, vissa tycker det låter skumt men jag kan lägga upp en bild så ni förstår vad jag menar ;)

 

Jag bara älskar detta :)
Den gyllene balansen mellan aktivitet och avslappning är inte helt lätt att hitta i livet.
Det är en konst att i vardagen också hitta det som ger en stunds vila och fylla på med positiv energi så det blir en bra balans mellan arbete, aktivitet och vila och det är just det som höstfärgerna hjälper till med när det gäller mig.
Devon tycker iofs inte att det är så kul när jag tjatar om hur underbart det är då han tycker jag är lite knäpp men det bjuder jag på.

Nu blir det att ta det lugnt och vänta på att Linnea hör av sig igen samt att Agata kommer upp en runda med sin son så ha nu en underbar dag allihopa och glöm inte att njuta av detta underbara höstväder ;)


Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards