Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Alexia - 17 oktober 2012 02:20

och nä, jag är inte gravid utan har njursten!

Som jag skrivit i tidigare inlägg så var jag nere på arbetsförmedlingen innan vilket kommer resultera till lite mer inkomst om allt går som det ska och försäkringskassan inte tycker arbetsförmedlingen har fel ;)
Jag håller tummarna nu, blir det som det är sagt så kommer jag boka tid hos frisören för klippning och färgning, kanske boka tid hos Petra för lite nålstick samt köpa julklappar.

Saker och ting verkar nå det positiva nu ist för en massa negativt hela tiden :) wiiee....

För er som inte vet så börjar jag arbetsträning snart vilket jag längtar till sjukt mycket, ska försöka hitta mitt gymkort så jag kan börja träna igen *välkommen svensson-liv* ;)

En sak jag absolut måste göra är att vända på dygnen igen så skulle bara kladda lite här och nu ska jag kasta mig i sängen, hoppas på att smärtan i magen försvinner och sova satan tills imorgon så natti natti på er gott folk.


För skoj skull bjuder jag på en gammal bild ;)

 


Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards