Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Alexia - 5 oktober 2012 13:31

vem som är ens riktiga vänner, när firandet av min 26års-dag kom var den en jävla massa som skulle komma men när dagen väl kom ja, då kom inte ens hälften.
Det är en sak om personen ifråga har sagt kanske och det sen visar sig att vederbörande har sitt barn just den helgen men fan inte som dom andra idioterna har betett sig gång på gång.


Jag har bestämt mig nu för att vara själv, göra saker jag tycker är kul och det innebär att jag inte kommer sitta hemma och vänta på att den och den ska komma och hälsa på som dom sagt några timmar tidigare.
Man märker hur folk har förändrats med tiden, tyvärr....

Förutom detta tråkiga så kan jag säga att jag är på ganska bra humör nu, jag kommer gå inför träning, familj, jobb och vänner nu dvs dom som inte spelar det falska spelet.
Tankarna har gått om vissa saker den senaste tiden och jag har lite beslutsångest än men jag ska nog komma på en lösning här med hehe ;)

Jag vet en sa som jag ska göra idag och det blir att börja färga håret eller rättaresagt slinga håret, jag saknar mitt blonda så tänkte slinga upp det till blont istället för att färga hela håret direkt, vad tror ni om det?

Förresten, en ganska kul sak till är ju att Linnea flyttat in i porten brevid och hon är så gullig och jävligt trevlig dessutom :)

Nej, nu ska jag försöka göra mig iordning så att jag kommer ner till stan när Devon är klar hos läkaren så ni andra får ha en bra dag så hörs vi kanske senare....

Bye bye


Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards