Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Alexia - 4 oktober 2012 02:18

Den senaste tiden har jag upptäckt liksom många andra att jag är riktigt lättirriterad men jag vet inte varför vilket skrämmer mig, mitt humör har blivit värre nu än innan och dumma tankar dyker upp dag som natt.
Ikväll blev jag sjukt irriterad över att Devon skulle ner och hämta tvätten men ist för att ta upp tvätten som var torr så slängde han in en maskin till när det bara var 45 minuter kvar på tvättiden och endast en maskin funkade dvs trjorna som han kastade in är blöta än.

Han stack ner runt 20.00 och kastade in detta och det säger han först runt 01.00, kan lova att jag kokade och undrade hur fan han tänkte, han hade inte en tanke på att sticka ner och hänga upp dom heller utan han säger till mig att jag kunde tänkt på det.

- Hur fan ska jag kunna tänka på det när jag inte har en aning om att han slängt in det? (idiotas) Gahhh....

Kan man vara mer lättirriterad? hmm...

Kom upp med hunden för en liten stund sen samt torr tvätt men även blöta tröjor, satte mig vid datorn och satte igång Melissa Horn för av någon konstig anledning tänker jag på annat när jag hör vissa låtar med henne men kan lova att jag är irriterad än.

Blir snart sängen och kan lova att det kommer bli skönt så godnatt på er!





Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards