Alexia - Mitt liv från både den ljusa och mörka sidan.....

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Alexia - 18 oktober 2012 17:26

Som jag skrev i tidigare inlägg så skulle vi ut på stan och fixa lite grejer men jag mådde inte så bra och var tvrksam på om jag skulle klara av det, jag gick ut ändå och det kändes en hel del i kroppen när jag kom utanför dörren men ist för att mata den söta tigern så den blir stor och farlig så skalade jag av ett lager av löken och kom innanför dörren för en liten stund sen.

Jag unnade mig en jump-in idag eller jag beställde den på nätet och hämtade ut den idag ;)

 

Nu ska jag in och ta en snabbdusch sen hoppa ner i min jump-in för att sen käka och kolla film :)

Hörs senare gott folk!

Av Alexia - 18 oktober 2012 14:52

Elin beskriver ganska bra hur hennes panik visade sig med mera....

Till er som inte har panikångest, ni är lyckligt lottade medans vi andra som drabbats av detta för kämpa oss igenom dagarna.


Av Alexia - 18 oktober 2012 14:35

Fick inte många timmars sömn inatt innan klockan ringde men när den väl ringde var jag pigg och dessutom på bra humör vilket inte hör till vanligheten sådär på morgonen ;)


Låg kvar i sängen någon timme, ringde försäkringskassan med mera och nu ska jag ner till stan och lämna in papper, medicinen är tagen och nu väntar jag bara på att den ska ge effekt så jag kan vara lugn när det gäller paniken.
Får så sjukt ont i magen så fort det kommer några måsten även om jag är förberedd på att jag måste göra saker så kan jag vara lugn till en början men när jag ska gå utanför dörren får jag sjukt ont i magen och vill bara låsa in mig.

Troligtvis beror det mycket på hur jag sovit med mera och jag kan ju inte påstå att jag sovit så många timmar dom senaste dagarna, nu måste jag verkligen vända på dygnen.


 


Nu sitter jag i soffan och väntar på att allt lugnar sig så att jag kan gå ut vilket jag hoppas blir snart :)

Uppdaterar mer senare idag om hur allt gick så på återseende.....

Om mig...


Jag kan vara bitchig ibland, i synnerhet på morgonen om jag inte fått min powerking och min morgoncigg ;)
Jag har tatueringar och piercingar men jag lovar....
- Jag är inte jättefarlig!
Jag säger vad jag tycker och tänker och bryr mig inte det minsta o

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läsvärda bloggar

Skriv en rad vet jag ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards